گیلان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری ۸۰ برنامه فرهنگی هنری ویژه در استان خبر داد و گفت: شب‌شعر با عنوان «منشور انقلاب اسلامی» در رشت برگزار می‌شود.

۸۰ برنامه فرهنگی هنری ویژه ارتحال امام (ره) در گیلان اجرا میشود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان فیروز فاضلی، در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد در سالن اجتماعات استانداری گیلان، از برگزاری ۸۰ ویژه‌برنامه ارتحال امام در استان خبر داد و بیان کرد: این برنامه‌ها در حوزه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه‌های خوشنویسی و نقاشی از تمثال امام خمینی‌(ره) بیان کرد: همچنین مسابقه کتاب‌خوانی از وصیت‌نامه سیاسی، الهی امام خمینی (ره) در سراسر استان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اجرای نمایش‌های مذهبی و شب‌شعر و برپایی نمایشگاه‌های کتاب، عکس و پوستر را از دیگر برنامه‌های این ایام عنوان کرد و گفت: همچنین نمایشگاه عکس «کوچ آفتاب» در شهرستان رودبار برگزار می‌شود.

وی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید یونس حسینی رودباری را یکی از شخصیت‌های برجسته گیلان در نهضت امام خمینی (ره) دانست و افزود: همه‌ساله هم‌زمان با ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد فیلم سینمایی شهید یونس رودباری که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تولیدشده است در سینما زیتون رودبار اکران می‌شود.

فاضلی از اجرای شب‌شعر تحت عنوان «منشور انقلاب اسلامی» در رشت و جلسه نقد و نظر «عرفان در اشعار امام» در فومن خبر داد و گفت: به مطبوعات استان جهت درج مقاله ویژه نکوداشت حضرت امام تحت عنوان «منشور انقلاب اسلامی» اطلاع‌رسانی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.